reklama

Modlitba funguje

Ja som sa s tým stretol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ako? Jednoducho. Stačí osloviť..
Mám problém, ktorý sa mi donedávna zdal neriešiteľný. Obracal som sa na Pána, ale nič. Nakoniec, plný bolesti som priznal, že už nevládzem. Pochopil som, čo celý čas chcel. Úprimnosť a dôveru. A naozaj. Neprešlo ani 24 hodín a do cesty mi vošiel človek, ktorý prežil to isté, ibaže pred niekoľkými rokmi. Pol hodinka rozhovoru s ním a mal som jasno.
Niekto povie náhoda a Ty?

Tomáš Kemenský

Tomáš Kemenský

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent Stavebnej fakulty STU v Bratislave. Žijem v krásnom meste Šaľa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPoéziaBlbostičkyOzveny srdcaNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu