reklama

Interview s Nádejou

Nádej.Kto si?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ja?
Ty ma nepoznáš?
No dobre
aspoň teraz počúvaš.

Stretol si ma
keď končila zima.
Trpezlivo,
nenáhlivo,
očakával si jar.

Vedel si ,
že kolobeh večný zachová sa
a príde jarná krása.

To dúfanie som bola ja.

Aha!
Tak to si ty?

Takže, tí čo trpezlivo očakávajú
nádej majú?

Áno!
Tí ma poznajú.

...

Tomáš Kemenský

Tomáš Kemenský

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent Stavebnej fakulty STU v Bratislave. Žijem v krásnom meste Šaľa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéPoéziaBlbostičkyOzveny srdcaNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu